Sprzedawca: "ELEKTROTECH" STANECKI SPÓŁKA JAWNA, ul. Wrocławska 50D, 62-800 Kalisz, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000096435, NIP: 6180021081.
Sklep: serwis internetowy należący do Sprzedawcy, dostępny pod domeną www.elektrotech.com.pl, za pośrednictwem którego Kupujący może składać Zamówienia.
Przedsiębiorca: osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że ma ona dla tej osoby charakter zawodowy, wynikający w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
Kupujący: Przedsiębiorca składający zamówienie w Sklepie.
Konsument: osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 221 Kodeksu cywilnego).
Regulamin: niniejszy regulamin.
Rejestracja: jednorazowa czynność, polegająca na założeniu przez Kupującego konta, dokonana z wykorzystaniem panelu administracyjnego udostępnionego przez Sprzedawcę na stronie Sklepu.
Produkt: rzecz ruchoma, dostępna w sprzedaży w Sklepie, w szczególności materiały elektryczne.
Zamówienie: oświadczenie woli Kupującego zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży Produktów na odległość za pośrednictwem Sklepu, określające co najmniej rodzaj i liczbę Produktów.
Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży Produktów znajdujących się w Sklepie, zasady korzystania ze Sklepu oraz tryb postępowania reklamacyjnego.
Do zawarcia umowy sprzedaży oraz korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu, poczty e-mail oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron www, a także włączenia w przeglądarce obsługi plików Cookies oraz Javascript.
Koszty wynikające z korzystania z sieci Internet przez Kupującego uzależnione są od cennika operatora telekomunikacyjnego lub dostawcy usługi dostępu do Internetu, z którego korzysta Kupujący i obciążają go osobiście.
Sprzedawca może porozumiewać się z Kupującym, a Kupujący ze Sprzedawcą poprzez pocztę e-mail (elektrotech@forum-rondo.pl) telefonicznie pod numerami +48 62 766 51 72, +48 62 766 79 12 i +48 691 663 036 oraz pisemnie listem na adres Sprzedawcy.
Przedmiotem sprzedaży są Produkty prezentowane przez Sklep w chwili składania Zamówienia.
Ceny prezentowane na stronie internetowej Sklepu podawane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT (ceny brutto), chyba że Sprzedawca wyraźnie wskazał, że dana cena jest ceną netto.
Sprzedawca dokonuje sprzedaży za pośrednictwem Sklepu na terenie Polski.
Informacje zamieszczone w Sklepie nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do składania ofert. Wypełniając interaktywny formularz Zamówienia Kupujący składa ofertę kupna określonego Produktu.
Sprzedawca ma prawo do zmiany ceny Produktów, wprowadzania oraz wycofania Produktów, udzielania rabatów na poszczególne Produkty oraz przeprowadzania i odwoływania promocji w Sklepie. Nie ogranicza to jednak w żaden sposób praw nabytych przez Kupujących; tj. zmiany nie dotyczą Zamówień, które zostały złożone.
W celu umożliwienia korzystania ze Sklepu, Kupujący musi dokonać Rejestracji. Rejestracja jest jednorazowa, dobrowolna, ale konieczna do składania Zamówień w Sklepie. Kolejne Zamówienia zarejestrowanego Kupującego realizowane są na podstawie logowania do serwisu Sklepu.
Zakazuje się osobom korzystającym ze Sklepu (w tym Kupującym) zamieszczania w nim treści bezprawnych (np. w opiniach o Produkcie).
Zamówienia, dokonywane za pośrednictwem strony internetowej Sklepu, można składać przez całą dobę.
W celu złożenia Zamówienia należy dodać wybrany Produkt poprzez funkcję „Dodaj produkt do koszyka”, a następnie postępować zgodnie z dalszymi informacjami wyświetlanymi na stronie Sklepu, aż do kliknięcia przycisku „Potwierdź zakup”.
Po złożeniu Zamówienia poprzez serwis Sklepu Kupujący otrzymuje:
niezwłocznie (w ciągu 1 dnia roboczego) e-mail będący potwierdzeniem złożenia Zamówienia – wraz ze wszystkimi istotnymi warunkami Zamówienia,
w ciągu maksymalnie 3 (trzech) dni roboczych od złożenia Zamówienia – informację poprzez e-mail lub telefonicznie, zawierającą wszystkie istotne warunki umowy sprzedaży, potwierdzającą przyjęcie Zamówienia do realizacji i zawarcie umowy sprzedaży Produktów.
Sprzedawca udostępnia następujące sposoby realizacji płatności:
- przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy o numerze 98 1500 1432 1214 3000 0490 0000,
- gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie Sprzedawcy,
- przelewem lub gotówką z odroczonym terminem płatności („kredyt kupiecki”) – po uprzednim ustaleniu ze Sprzedawcą limitu kupieckiego i terminu płatności.
Szczegółowe informacje o sposobach realizacji płatności uwidocznione zostały w zakładce „Metody płatności”.
Kupujący dokonujący zapłaty przelewem lub osobiście w siedzibie Sprzedawcy powinien zapłacić za Produkt wraz z kosztami dostawy w terminie 3 dni od dnia potwierdzenia Zamówienia. Po tym terminie oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca.
Informacje o kosztach dostawy są uwidaczniane w trakcie wypełniania interaktywnego formularza składania Zamówienia. Ponadto informacja o kosztach dostawy uwidoczniona została w zakładce „Warunki i koszty dostaw”. Koszty dostawy doliczane są do ceny Produktu i ponoszone są przez Kupującego.
W przypadku Zamówienia o wartości równej lub powyżej 600,00 zł brutto koszty dostawy wynoszą 0,00 zł.
Złożenie Zamówienia jest równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją Regulaminu.
Warunkiem realizacji Zamówienia złożonego przez Kupującego jest podanie przy wypełnianiu formularza Rejestracji i Zamówienia prawdziwych danych osobowych i kontaktowych (umożliwiających weryfikację i potwierdzenie przyjęcia Zamówienia).
W przypadku błędnego lub niedostatecznego wypełnienia formularza Rejestracji i Zamówienia Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby skontaktować się z Kupującym w celu potwierdzenia złożenia Zamówienia. Jeśli złożenia Zamówienia nie będzie można potwierdzić w terminie 3 dni z uwagi na brak możliwości kontaktu z Kupującym oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca.
Sprzedawca może odmówić przyjęcia Zamówienia do realizacji, zmienić warunki realizacji Zamówienia lub wstrzymać realizację Zamówienia (w tym wstrzymać wysyłkę lub odbiór zamówionych Produktów), bez ponoszenia odpowiedzialności w tym zakresie, w szczególności:
- gdy Kupujący zalega z płatnościami wobec Sprzedawcy bądź w inny sposób narusza postanowienia Regulaminu,
- gdy Sprzedawca powziął uzasadnione wątpliwości co do sytuacji prawnej lub ekonomicznej Kupującego, mogące mieć wpływ na wywiązanie się Kupującego ze zobowiązań, w tym zobowiązań finansowych, wobec Sprzedawcy,
- w wyniku wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako okoliczności niezależne od Sprzedawcy, nadzwyczajne, nieprzewidywalne, bądź też niemożliwe do uniknięcia mimo możliwości ich przewidzenia, w szczególności klęski żywiołowe, katastrofy, strajki, zamieszki, działania wojenne, epidemie, braki surowców na rynku itp.,
- na skutek zmian przepisów prawa, które mogą mieć wpływ na możliwość realizacji przez Sprzedawcę jego zobowiązań wobec Kupującego.
Procedura realizacji Zamówienia zostaje uruchomiona w przypadku Zamówień płatnych przy odbiorze – po potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę (co nastąpi mailem) lub w przypadku Zamówień płatnych przelewem – po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sprzedawcy.
Opis każdego Produktu zawiera informację o jego dostępności.
Realizacja Zamówień, w przypadku dostępności Produktów w magazynie Sprzedawcy, następuje do godziny 12:00 następnego dnia roboczego.
Produkt dostarczany jest Kupującemu zazwyczaj w terminie od 1 do 4 dni roboczych od wysłania go przez Sprzedawcę.
Dowodem dokonania zakupu jest faktura VAT, którą Kupujący otrzymuje wraz z Produktem, w oddzielnej przesyłce lub – jeżeli wyraził zgodę – drogą elektroniczną. Kupujący upoważnia Sprzedawcę do wystawienia faktury bez podpisu Kupującego.
Sprzedawca realizuje dostawę Produktów kurierem, transportem własnym (dotyczy Kupujących mających siedzibę w odległości do 50 km od siedziby Sprzedawcy) lub poprzez odbiór osobisty przez Kupującego w siedzibie lub magazynie Sprzedawcy.
Odbierając dostarczoną przez kuriera przesyłkę Kupujący obowiązany jest ją zbadać (na podstawie art. 545 § 2 Kodeksu cywilnego). W przypadku uszkodzenia przesyłki Sprzedawca wymaga sporządzenia protokołu szkody w obecności kuriera oraz niezwłocznego poinformowania o tym Sprzedawcy. Brak sporządzenia protokołu szkody jest równoznaczny z wygaśnięciem prawa Kupującego do złożenia reklamacji w zakresie uszkodzeń powstałych w trakcie przesyłki. Reklamacje w zakresie uszkodzeń powstałych w trakcie przesyłki, złożone przez Kupującego bez załączonego protokołu szkody, nie będą rozpatrywane.
W terminie do 60 dni od zawarcia umowy sprzedaży Kupujący ma możliwość zwrotu do Sprzedawcy opakowań Produktów (bębny, palety) – za cenę, po której nabył opakowania. Po upływie tego terminu Sprzedawca oferuje Kupującemu cenę za każde opakowanie w kwocie 1 zł netto.
Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego za wady Produktu (rękojmia), na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, w szczególności w przepisach art. 556 oraz art. 5561-5563 KC, z zastrzeżeniem postanowień niniejszego paragrafu.
Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi jest ograniczona do 12 miesięcy, licząc od dnia wydania Produktu Kupującemu.
Kupujący zobowiązany jest do zawiadomienia Sprzedawcy o wadzie Produktu w terminie 10 dni licząc od dnia stwierdzenia wady – pod rygorem utraty uprawnień z tytułu rękojmi.
Reklamacja powinna być złożona pisemnie listem na adres Sprzedawcy lub za pomocą poczty e-mail: (reklamacje@elektrotech.com.pl). Reklamacje złożone w innej formie nie będą rozpatrywane.
Reklamacja powinna zawierać dane kontaktowe Kupującego, numer Zamówienia, dokładne opisanie przyczyn reklamacji i żądań wobec Sprzedawcy oraz podpis osoby składającej reklamację.
Do reklamacji należy dołączyć dokument sprzedaży bądź jego kserokopię. Reklamacje złożone przez Kupującego bez załączonego dokumentu sprzedaży nie będą rozpatrywane.
W razie konieczności uzupełnienia ewentualnych braków reklamacji – Sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Kupującym w sposób wskazany w § 2 ust. 4 Regulaminu.
Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany dostarczyć na swój koszt rzecz wadliwą do Sprzedawcy.
Sprzedawca udziela odpowiedzi na reklamację Kupującego w terminie 14 dni od jej otrzymania.
Uprawnienia Kupującego z tytułu rękojmi nie ograniczają jego uprawnień wynikających z gwarancji udzielonej przez gwaranta – na zasadach wskazanych w oświadczeniu gwarancyjnym, o ile takie oświadczenie zostanie złożone.
Sposób realizacji gwarancji jest ustalony przez gwaranta w oświadczeniu gwarancyjnym.
Wszelkie reklamacje z innego tytułu niż z rękojmi czy gwarancji (np. z tytułu niewłaściwego działania Sklepu) powinny być kierowane za pomocą poczty e-mail: (reklamacje@elektrotech.com.pl). Reklamacje złożone w innej formie nie będą rozpatrywane.
Reklamacja powinna zawierać w szczególności imię, nazwisko, firmę i dane kontaktowe składającego reklamację oraz dokładne opisanie przyczyn reklamacji i żądań wobec Sprzedawcy, a także podpis osoby składającej reklamację.
Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania przez Sprzedawcę
Administratorem danych osobowych przetwarzanych na stronach Sklepu jest Sprzedawca – "ELEKTROTECH" STANECKI SPÓŁKA JAWNA, ul. Wrocławska 50D, 62 – 800 Kalisz, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000096435, NIP: 6180021081.
Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), tzw. RODO oraz aktualnie obowiązującymi regulacjami prawa polskiego.
Sprzedawca przetwarza dane osobowe w celu umożliwienia wejścia użytkownika na stronę Sklepu i przeglądania jej zawartości, dokonania rejestracji konta na stronie Sklepu, zawarcia i wykonania umowy sprzedaży Produktu.
Podstawą przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę jest w szczególności dobrowolna zgoda osoby, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), albo – o ile zostało to wyraźnie wskazane – niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
Sprzedawca może udostępniać zebrane od Kupującego lub innego użytkownika Sklepu dane osobowe następującym kategoriom podmiotów: firmy księgowe, informatyczne, kurierskie, archiwizujące, kancelarie prawne, agencje marketingowe, banki, operatorzy pocztowi. Sprzedawca przekazuje dane poza teren Polski/UE/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Kupującemu lub innemu użytkownikowi Sklepu przysługuje prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych. W celu wykonania tych praw należy skierować żądanie pod adres e-mail: (elektrotech@forum-rondo.pl), numer telefonu: +48 62 766 51 72, +48 62 766 79 12 i +48 691 663 036 lub osobiście w siedzibie Sprzedawcy.
Więcej informacji dotyczących ochrony danych osobowych znajduje się w zakładce „Polityka prywatności”.
Na stronie Sklepu są wykorzystywane pliki cookies. Stosowane są one w celach zapewnienia maksymalnej wygody wszystkich użytkowników (w tym Kupujących) przy korzystaniu ze Sklepu (zapamiętywanie preferencji i ustawień na stronie, zbieranie anonimowych danych dla celów reklamowych i statystycznych, także przez inne portale, w tym portale społecznościowe, np. Facebook). Korzystanie ze Sklepu bez zmiany ustawień w przeglądarce dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym każdego użytkownika. Jeżeli użytkownik nie wyraża zgody na stosowanie plików cookies powinien zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Tu znajduje się więcej informacji o plikach cookies.
W sprawach nieuregulowanych Regulaminem obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym w szczególności postanowienia Kodeksu cywilnego oraz ustawy świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Regulamin nie ma zastosowania do Konsumentów ani do osób fizycznych, o których mowa w art. 7aa ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Kupujący nie może od umowy odstąpić, chyba że takie prawo przysługuje mu na mocy powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Wszelkie spory pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym, w przypadku niemożności rozwiązania ich w sposób polubowny, rozstrzygać będzie sąd miejscowo właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
Aktualny Regulamin dostępny jest dla wszystkich Kupujących w wersji elektronicznej na stronie Sklepu (zakładka „Regulamin sklepu”) i obowiązuje w niniejszej wersji od 12.08.2024r.
Sprzedawca może dokonywać zmian Regulaminu. Zmiany w Regulaminie nie mają wpływu na prawa nabyte przez Kupujących; tj. zmiany nie dotyczą Zamówień, które zostały złożone. W przypadku braku akceptacji zmian Regulaminu Kupujący powinien zaprzestać korzystania ze Sklepu, pod rygorem uznania, że akceptuje zmiany Regulaminu.
Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Kupującemu treści zawieranej umowy następuje poprzez udostępnienie Regulaminu na zasadach określonych w § 8 ust. 5 Regulaminu.